Möten

Valrörelsen är igång och det kommer att genomföras fyra större arrangemang i distriktet som beskrivs nedan, men först en sammanfattning av viktiga datum: Söndag 24/8, Jonas Sjöstedt till Vänersborg Tisdag 26/8, den centrala valturnén till Borås Onsdag 27/8, den centrala valturnén till Trollhättan Tisdag 9/9, Jonas Sjöstedt till Borås --- Vänersborg, besök av Jonas Sjöstedt Plats: Gågatekrysset Tid: söndag 24/8 ca 12.00 - 13.00 Jonas Sjöstedt besöker Vänersborg för ett snabbt torgmöte. Vänersborgs partiförening är aktiva under dagen och ordnar musikunderhållning mm. --- Borås, den centrala valturnén Plats: Stora Torget Tid: tisdag 26/8 ca 16.00 - 17.30 Den centrala valturnén anländer till Borås. På programmet står tal av våra riksdagskandidater Ida Legnemark och Rossana Dinamarca, men vi utlovar även teater och andra spännande kulturaktiviteter! --- Trollhättan, den centrala valturnén Plats: Gågatan Tid: onsdag 27/8 ca 16.00 – 17.30 Den centrala valturnén rullar vidare till Trollhättan. Rossana Dinamarca talar, liksom Annette Ternstedt, förstanamn på regionlistan i norra Älvsborg. Musik och kulturinslag utlovas! --- Borås, besök av Jonas Sjöstedt Plats: Stora Torget Tid: tisdag 9/9 ca 12.30 – 14.00 Jonas gör ytterligare en blixtvisit i distriktet, den här gången i Borås. Boråsvänstern bemannar sin valstuga som vanligt mellan 10 – 18. ---

ÖPPET HUS DEN 19/11

Vi från Vänsterpartiet i Trollhättan kommer att ha öppet hus en gång om året.

Syftet med det är att träffa Er trollhättebor och diskutera med er om de frågor ni vill att vi ska jobba med efter valet 2010.

ALLA ÄR VÄLKOMNA.

Vänsterpartit i Trollhättan