Möten

Valrörelsen är igång och det kommer att genomföras fyra större arrangemang i distriktet som beskrivs nedan, men först en sammanfattning av viktiga datum: Söndag 24/8, Jonas Sjöstedt till Vänersborg Tisdag 26/8, den centrala valturnén till Borås Onsdag 27/8, den centrala valturnén till Trollhättan Tisdag 9/9, Jonas Sjöstedt till Borås --- Vänersborg, besök av Jonas Sjöstedt Plats: Gågatekrysset Tid: söndag 24/8 ca 12.00 - 13.00 Jonas Sjöstedt besöker Vänersborg för ett snabbt torgmöte. Vänersborgs partiförening är aktiva under dagen och ordnar musikunderhållning mm. --- Borås, den centrala valturnén Plats: Stora Torget Tid: tisdag 26/8 ca 16.00 - 17.30 Den centrala valturnén anländer till Borås. På programmet står tal av våra riksdagskandidater Ida Legnemark och Rossana Dinamarca, men vi utlovar även teater och andra spännande kulturaktiviteter! --- Trollhättan, den centrala valturnén Plats: Gågatan Tid: onsdag 27/8 ca 16.00 – 17.30 Den centrala valturnén rullar vidare till Trollhättan. Rossana Dinamarca talar, liksom Annette Ternstedt, förstanamn på regionlistan i norra Älvsborg. Musik och kulturinslag utlovas! --- Borås, besök av Jonas Sjöstedt Plats: Stora Torget Tid: tisdag 9/9 ca 12.30 – 14.00 Jonas gör ytterligare en blixtvisit i distriktet, den här gången i Borås. Boråsvänstern bemannar sin valstuga som vanligt mellan 10 – 18. ---

ABF Möte

Våra ABF möten som är planerade är

2010-01-28 Kl. 17:30

2010-02-25   -”-