Nu börjar vi med vårt politiska arbetet i Trollhättan

Vi kommer att ha regelbundna medlems- resp gruppmöten. Vi har trots de få mandaten vi fick kämpat hårt med vår vänsterpolitik, som går ut på att satsa våra skattepengar till vård, skola och omsorg. Vi har varit emot besparingarna som drabbar våra brukare. Vi har satt stopp på byggandet av konferensanläggning på Spikön. Vi lyckades tyvärr inte att stoppa byggandet av bandyhallen som kommer att kosta ca 70 mkr för oss skattebatlare. Pengar som borde ha gått till vård och skola.

Vi har lagt fram många motioner, har  haft egna budgetförslag, har varit drivande i alla frågor särskillt skolfrågor.

För att kunna gå vidare med vår politik behöver vi DIN hjälp. Du kan hjälpa oss med Dina synpunkter, din kritik och ditt medlemskap hos oss. Vi behöver fler händer för att kunna orka med det tunga politiska arbetet vi har framför oss.

Räck Din hand och få våra hjärtan.

Upp till kamp för att utrota imperialismen, för att få slut på orättvisor, för solidaritet och mänsklighetens frihet.

Hoppas på att träffa Dig på våra möten.

Kamratligen